Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Misener Rogue/Combat <Accept>

Siirry alas 
+3
Habanero
Boltti
Misener
7 posters
KirjoittajaViesti
Misener




Posts : 1
Join date : 11.08.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeTi Elo 11, 2009 11:02 pm

Perus tiedot:
Nimi: Mikko Suomela
Ikä: 21
Sijainti: Lumijoki

Pelaajakohtaiset tiedot:
Hahmon nimi: Misener
Hahmon luokka ja spec: Rogue Combat
Armory linkki: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Misener

Sinä ihmisenä:
- Yleensä hiljainen, kylmähermoinen, oudon huumorintajun omaava ja ystävällinen henkilö jolla ei ole mitään muita vastaan.

Sinä WoW-pelaajana:
- Esittele tapasi pelata WoW:ia
- Raidi kokemuksesi ? Naxxramas 10/25, OS 10/25, VoA 10/25.
- Aikaisemmat killat ? Yksi kilta jonka nimeä en muista. Damagë Inc.
- Viimeksi oleva kilta, jossa vaikutit ? Damagë Inc.
- Miksi lähdit viime killasta ? Heidän raidiajat olivat liian myöhäiset minulle. (Alkoivat 22-23 Suomen aikaan.)
- Kuinka paljon pelaat WoW:ia päivässä ? 6-12 tuntia päivässä jos en vietä aikaani tyttökaverini kanssa.
- Wipe kestävyys ? Haittaako korjauskustannukset liiaksikin asti ? Korjauskustannukset eivät ole minulle ongelma. Hermotkin kestävät ihmeen paljon.
- Nimeä omasta mielestäsi juuri sinun hahmolle 2 ehdotonta raid-addonia ? ( Miksi nämä ja mihin tarvitset niitä ) Deadly Boss Mods, jotta tietää millon on aika väistää tai tehdä jotain muuta vastaavaa. Omen jotta ei tulisi over agrottua.

Miksi juuri sinut tulisi valita uudeksi pelaajaksi Katalyst -kiltaan ?
- 3 syytä, kiitos.
- Olen hyvin aktiivinen.
- Olen hyvä hermoinen ja valmis aina oppimaan uutta.
- Olen mukava persoona. (Ainakin omasta mielestäni.)

(Armory linkistä sen verran, että se näyttää vanhan Chestin, mutta toivottavasti se geari ei nyt ole ensimmäinen prioriteetti.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Boltti
Admin
Boltti


Posts : 16
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 12:13 am

- Rogue spotit täynnä
- pelkkä naxx raidaus ei riitä todistamaan pelaajan skilliä

Tässä oma mielipiteeni, muut jatkaa kommentteja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Habanero

Habanero


Posts : 9
Join date : 14.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 12:30 am

lopeta boltti foorumisläkkäys ja tuu pistään gbank repairit päälle, imo niinkauan vois ottaa pelaajia et saatais se 25 jamppaa 25 man raideihin ettei aina tartte vajaalla hieroo
Takaisin alkuun Siirry alas
Boltti
Admin
Boltti


Posts : 16
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 1:30 am

Töis on hyvä släkkäillä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Habanero

Habanero


Posts : 9
Join date : 14.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 2:11 am

samoin raideis
Takaisin alkuun Siirry alas
Illih00f
Admin
Illih00f


Posts : 23
Join date : 06.05.2009
Age : 40
Location : jousseno

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 2:40 am

jos toi "olen aktiivinen" tarkottaa sitä mitä pitäis nii sanoisin et sisää vaa trialina Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katalyst.ohmylife.net
Levi
Admin
Levi


Posts : 22
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 2:52 am

Joo elikkä itse olen melkein samalla linjalla ku habanero tässä että niin kauan ku ei 25 jannua ole kello 19.oo rdy to raid, niin lisää populaatioita kiltaan että on! =) Trialia vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gently




Posts : 5
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 4:37 am

Sisää vaa gently rollas joutilaaks yks rogu spotti enemmi. jos offuil ei oo sitä vastaa tai muillakaa Very Happy En vaa ymmärrä mikä näil roguil on fetissinä vetää esim just mace dagger, vois opetel klassiaan vähä paremmin jos haluu tehä sitä depsiä eikä släkätä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Varjopiispa




Posts : 14
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeKe Elo 12, 2009 6:48 pm

Gently sie teet liia kovaa läissyy roguel et siun ois hyötyy vetää hiiluks (no tosin hiilaatki kyl melkei eniten ain Very Happy)
Takaisin alkuun Siirry alas
Levi
Admin
Levi


Posts : 22
Join date : 13.05.2009

Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitimeTo Elo 13, 2009 12:30 am

Eiku whisperiä ingame; Leviac, Illihoof, Acedy, Boltti ja invitet paukkuu =) Tervetuloa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Misener Rogue/Combat <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Misener Rogue/Combat <Accept>   Misener Rogue/Combat <Accept> Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Misener Rogue/Combat <Accept>
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Verxx Rogue/Mutilate PvE <Accept>
» Apply - Kivipää <Accept>
» peeloritari puistokemisti unholy <Accept>
» Troznak/Warrior/protection <Accept>
» Awenia/Paladin/Prot <Accept>

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Rekrytointi-
Siirry: