Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Troznak/Warrior/protection <Accept>

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Troznak

Troznak


Posts : 1
Join date : 09.07.2009
Age : 36
Location : Inkoo/K-nummi

Troznak/Warrior/protection  <Accept> Empty
ViestiAihe: Troznak/Warrior/protection <Accept>   Troznak/Warrior/protection  <Accept> Icon_minitimeTo Heinä 09, 2009 4:19 am

Perus tiedot:
Nimi:Kalle myös pikku-kalle
Ikä:21
Sijainti:Kirkkonummi

Pelaajakohtaiset tiedot:
Hahmon nimi:Troznak
Hahmon luokka ja spec:Warrior / Proction
Armory linkki: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Troznak

Sinä ihmisenä:
- Kerro jotain itsestäsi.
No tulen vähän niinkun kaikkien kanssa toimeen oli se sitten minkälainen ihminen tahansa ni aina on tullu juttuun. Enkä oo kyllä hirveen itsepäinen myöskään että kyllä en todellakaan rupe mussuttamaan vastaan enkä ole todellakaan mikään kinastelun/väittelyn ystävä. Finne ja Moonfox osaa varmaan sanoa ulkopuolisena jotain lisää.

Sinä WoW-pelaajana:
- Esittele tapasi pelata WoW:ia No itse asiassa WoWi ei oo pakkomielle että se on enemmänkin ajan-viete ja huvillahan tätä pelaan ankä elämänä todellakaan eli en ota sitä vakavasti, joskus voi palaa hermot yksin sooloilussa mutta muuten en ota peli kovin elämänä itselleni, mutta kun mua tarvitaan johkin ni kyllä sinne aina parhaan mukaan paikalle tullaan.

- Raidi kokemuksesi ? Noh, eipä juuri hirveen kummonen ole ainoat mitä on ni on 70lvl Karazhan / Zul´Aman / Magtheridon / Gruul että ton enempää ei oo kerenny on tässä oikeessa elämässä tapahtunut niin paljon ettei oo ehtinyt..

- Aikaisemmat killat ? SPITE / Unknow Soldier
- Viimeksi oleva kilta, jossa vaikutit ? SPITE
- Miksi lähdit viime killasta ? Se hajosi ulkomaan matkani aikana.
- Kuinka paljon pelaat WoW:ia päivässä ? Se riippuu päivästä jollei muuta ole/tule ni vapaa-aika menee toden näkösesti tässä koneella, mutta jos sellanen päivä sattuu pelissä olemaan että tarvitaan pelaamaan ni kyllä sitten ollaan sen verran kun tarvitaan.

- Wipe kestävyys ? Haittaako korjauskustannukset liiaksikin asti ? Wipe on WIpe nist oppii eikä peli oo peli ilman alamäkeä. Eli ei haittaa
- Nimeä omasta mielestäsi juuri sinun hahmolle 2 ehdotonta raid-addonia ? ( Miksi nämä ja mihin tarvitset niitä ) Threat meter on meinaan myös tossa listassa jota ilman on instat ja raidit melko sekavia omasta mielestä kun tota seuraamalla ni pysyy kokoajan perässä että missä ne aggrot menee ja kelle joka on tota tankkimista helpottanu melkosesti.
Ja tietenkin DBM (deadly boss mode) joka on vähän niinku kaikkialla käytännölline kun siiitä näkee noitten pomojen CD ajat sun muut mitä ne meinaa seuraavaks.

Miksi juuri sinut tulisi valita uudeksi pelaajaksi Katalyst -kiltaan ?
No niinkun tossa aikasemmin annoin ilmi ni tulen kaikkien kanssa juttuun jollain tasolla etten nyt mikin toisessa päässä istu tuppisuuna,
sitten on tuoi rauhallisuus etten nyt rupea jostain turhasta mussuttamaan ja itkemään että toi sai viimeksi tältä bossilta jotain vaan mielummin oon ilonen toisenkin puolesta,
Sitten kolmanneks toi että aika sopeutuva oon että jos guildi tarvii mua tekemään tätä/tota ni mahdollisuuksien mukaan nekin aina pyritään toteuttamaan että jos tarvii depsiä tai tankkia ni sitten mennään guildin mukaan eikä itketä vastaan vaan jos se on mahdollista ni miks sitten ei välillä toisella tavalla...
Takaisin alkuun Siirry alas
Garnage




Posts : 11
Join date : 13.05.2009

Troznak/Warrior/protection  <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Troznak/Warrior/protection <Accept>   Troznak/Warrior/protection  <Accept> Icon_minitimeTo Heinä 09, 2009 2:55 pm

Joo no ihan itse kokemuksesta ni ainakaa tankkia ei varmaan tarvita, koska killalla on jo aktiivinen warru MT ja itsekin olen tuota OT hommaa warrulla hoitanut. En sitte ole varma onko meillä depseistä pulaa, ainakaan nyt keskellä kesää vaikea sanoa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Varjopiispa




Posts : 14
Join date : 13.05.2009

Troznak/Warrior/protection  <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Troznak/Warrior/protection <Accept>   Troznak/Warrior/protection  <Accept> Icon_minitimeTo Heinä 09, 2009 10:24 pm

joo tosiaan meillä on 2 aktiivista warru tankkia, druidi, dk ja jos se jamikin taas syksyllä innostuu.. tuskinpa tankkeja tarvitaan. mutta jos ei muuten niin imo vois ainaki socialiksi ottaa ja mahdollisesti jatkossa depsimään raideille
Takaisin alkuun Siirry alas
Illih00f
Admin
Illih00f


Posts : 23
Join date : 06.05.2009
Age : 40
Location : jousseno

Troznak/Warrior/protection  <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Troznak/Warrior/protection <Accept>   Troznak/Warrior/protection  <Accept> Icon_minitimePe Heinä 10, 2009 12:07 am

mjuu. valitettavasti tankkeja ei kyllä pysty laskee sisää mut dps kyl on mahdollista jos kiinnostaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katalyst.ohmylife.net
Sponsored content





Troznak/Warrior/protection  <Accept> Empty
ViestiAihe: Vs: Troznak/Warrior/protection <Accept>   Troznak/Warrior/protection  <Accept> Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Troznak/Warrior/protection <Accept>
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Rekrytointi-
Siirry: